Skip to main content

Swiss Image, Jenama Penjagaan Kulit Halal Pertama Dengan Kajian Klinikal Dari Switzerland Dilancarkan


Switzerland    merupakan    sebuah    negara    yang    memang    tidak    asing    lagi    dengan    jenama    penjagaan    kulit    yang    bertaraf    antarabangsa    kerana    kualitinya    yang    bermutu    tinggi.    
    
“Atas    objektif    tersebut,    kami    mahu    semua    wanita    di    Malaysia    menikmati    produk    penjagaan    kulit    Swiss    mewah    berkualiti    di    Malaysia    dengan    harga    yang    boleh    dicapai    oleh    setiap    golongan    wanita    yang    berkeinginan    memiliki    produk    kecantikan    dari    Switzerland”    ulas    Cik    Ambra    Orsolini,    wakil    dari    Swiss    Image    International.   


“Pada    masa    yang    sama,    kami    juga    memahami    kepentingan    umat    islam    terhadap    status    halal    di    Malaysia    oleh    itu,    semua    produk    kami    mempunyai    pengiktirafan    halal    supaya    umat    Islam    disini    boleh    guna    produk    kami    tanpa    was-was.    

Selain    dari    itu,    semua    produk    Swiss    Image    juga    mempunyai    kajian    klinikal    yang    menyeluruh    pada    produk    siap    berbanding    dengan    jenama    lain    yang    hanya    membuat    kajian    penyelidikan    pada    ramuan    produk    ”    tambah    Cik    Ambra    Orsolini,    wakil    dari    Swiss    Image    International.        

Pasti    tak    ramai    orang    ketahui    keadaan    cuaca    melampau    negara   Switzerland    namun    wanitawanita    Swiss    sejak    dulu    mempunyai    reputasi   memiliki    kulit    yang    berlinang    dan    berseri-seri    sepanjang    tahun.    

Rahsia    itu    adalah    dari    air    Alpine    Glacier    Melt    yang    mengalir    dari    Alpen    Swiss    yang    kaya    dengan    vitamin    B3,    anti-oksidan    yang    tinggi    serta    mineral    semulajadi    yang    juga    terdapat    dalam    kandungan    formulasi    produk    Swiss    Image.    Selain    dari    itu,    ciri-ciri    sifat    aktif    biologi    Alpine    Glacier    Melt    yang    mudah    diserap    oleh    kulit    kerana    teksturnya    yang    ideal    itulah    yang    menjadikan    produk    ini    amat    berkesan.    ”    tambah    Cik    Ambra    Orsolini    lagi. 

Produk    Swiss    Image    boleh    didapati    eksklusif    di    stokis    kecantikan    terbesar    Malaysia,Watson. Harga    produk-    produk    Swiss    Image    adalah    dari    harga    RM30    keatas    malah    dikategorikan    sebagai    produk    mewah    mampu    milik.       

Sumber : Rojak Daily

Popular posts from this blog

8 Tips Melancong Dalam Negara Malaysia Yang Mesti Anda Tahu

Bila berbicara tentang negara kita Malaysia, pelancongan salah satu topik yang tidak boleh dielakkan. Ramai yang mencari tips melancong dalam negara Malaysia untuk memastikan mereka mendapat kepuasan sepenuhnya dan tidak berlaku maslah ketika berseronok ketika melancong. Tetapi bagaimana ya, untuk mndapatkan percutian yang terbaik, teratur dan selesa dengan perbelanjaan yang murah. Kami cadangkan 10 tips melancong dalam negara untuk anda. 1. Bercuti di waktu luar musim bercuti Pelancongan dalam negara ini mempunyai waktu-waktu tertentu yang padat di tempat-tempat menarik yang anda gemari seperti pada musim cuti sekolah, cuti umum dan musim perayaan. Ini dipanggil waktu puncak atau ‘peak season’. Jika anda pergi melancong ke Cameron Highlands pada masa ini contohnya, anda akan terperangkap dengan kesesakan lalu lintas, dan sangat sukar mencari tempat letak kereta. Mungkin anda akan mereasa stress dengan keadaan ini. Melanconglah pada waktu bukan musim cuti, anda akan dapa

Tindakan Pekerja Kedai Mamak Menyuap OKU Buat Ramai Tersentuh, Sebak Weh!

Benarlah kata orang, jangan nilai seseorang itu dari luarannya. Apatah lagi dari latar belakang kerjanya.   Perlakuan seorang pekerja kedai 'mamak' yang tular di media sosial baru-baru ini membuktikan segala-galanya.   Biarpun hanya bekerja sebagai pelayan di sebuah restoran, namun individu terbabit tidak malu untuk membantu seorang pemuda OKU yang kesukaran untuk menyuap makanan.   Gambar terbabit tular di Twitter apabila dimuat naik oleh pengguna Najib Fiqri. Malah sehingga kini tweet terbabit dikongsi sebanyak 26,882 kali. Tersentuh hati melihat seorang insan yang hanya bergelar “mamak” sedang menyuapkan orang kurang upaya😢😢aku respect abang mamak ni 💯 pic.twitter.com/a9z9uEoDS5 — APex™ (@najib_fiqri) April 22, 2019 Rata-rata netizen dilihat tersentuh dengan gambar berkenaan, namun tidak kurang juga yang kurang senang dengan gelaran 'Mamak' yang diberi.   Walaubagaimanapun menurut Najib, gelaran terbabit bukan bermaksud untuk menghina tetapi lebih k
loading...